BIY AD

30 Mart 2009 Pazartesi

Artan İlgi

Avrupa'da başarı gelince Galatasaray Bayan Basketbol takımı ile ilgili de peş-peşe röportaj haberleri gelmeye başladı. İlk olarak Fanatik Gazetesi bir röportaj gerçekleştirmişti kızlarla,şimdi de Vatan bir röportaj yapmış. Fanatik'in röportajı daha çok basketbolla ilgili idi,bu röportajda Galatasaraylı kızların kadın olduğu unutulmamış.

Satır başlarını verelim isterseniz:

-Yasemin Horasan-

Erkeklerin gözünün önünde olmanız sevgilinizi etkiler mi?
Şu anda erkek arkadaşım olmadığından karışma gibi bir durum da yok. Ama camia içinde böyle bir sorunla karşılaşmıyoruz. Türkiye zaten bazı konuları aşmış durumda. Bayan olmanın verdiği zorluklar var ama biz yaşamıyoruz. Sahaya çıkıp basketbolumuzu oynuyoruz. Sonra da çıkıp kendi özel hayatımızı rahatlıkla yaşıyoruz.

-Işıl Alben-
Maçta laf atanlar oluyor mu?
Laf atma olaylarıyla çok karşılaşmıyoruz. En son maçtan sonra bir erkek taraftar geldi ve bana “Görüşebilir miyiz?” dedi. Ben de, “Zaten görüşüyoruz şu anda” deyip geçiştirince, şaştı kaldı. Zaman zaman fanlarımız “Benimle evlenir misin?” diye bağırıyorlar. Ben de gülümsüyorum.

-Marina Kress-
Enteresan cevaplar vermiş Beyaz Rus hanımefendi. :)

Nerelisiniz? Galatasaray’a gelmeniz nasıl oldu?
Ben Belarus’luyum. Menajerim Galatasaray’ın teklifini iletince, hiç düşünmeden kabul ettim. Çünkü Galatasaray’ın Avrupa’da final hedefi olduğunu biliyordum. Türkiye’deyken evde internet ve TV’nin başındayım. Nadiren dışarı çıkıyorum. Diskoya dans etmeye gittiğimde, tüm bakışlar üzerimde toplanıyor. Türk kızları benim kadar uzun ve sarışın olmadığı için her gittiğim yerde dikkat çekiyorum. Tabii ki her kadın, erkeklerin kendisine bakmasından hoşlanır, benim için de bu geçerli. Takım arkadaşlarımla dışarı çıkarım. Türk erkekleri genelde kısa boylu ama benim için kısa ya da uzun olması dert değil. Hoş biriyse, kısa boylu da olabilir.

-Tuğba Palazoğlu-
Rakibi şaşırtmak için çığlık atıyor musunuz?
Çığlık atmayı genelde taraftardan bekliyoruz. Maç içinde çığlık attığımız takdirde teknik faul alınıyor. Eskiden böyle çığlıklar oluyordu ve rakibin konsantrasyonu bozuluyordu. Şimdi maçta çığlık atmak “yasak”.

-Esra Şencebe-
Bayan basketbolcular da erkekler kadar iyi kazanıyor mu?
Galatasaray, Fenerbahçe gibi iyi yatırım yapan takımlarda oynuyorsanız, iyi paralar kazanabiliyorsunuz. Aşağı yukarı 200-250 milyar kazanan bayan basketbolcular var. Yabancılar daha iyi rakamlar kazanıyor. Eğer iyi bir sporcuysanız, senede 100-200 milyar arası kazanırsınız.

-Beril Binoğlu-
Kızcağıza sordukları soruya bak ya,ayıp ablalarına sorsan neyse de...

Regl olduğunuz günler maç oynayabiliyor musunuz?
Evet, oynayabiliyoruz. Bir problem çıkarmıyor. Hatta, yapılan bilimsel araştırmalarda, bunun performansı arttırdığı yönünde bir veri de var. Bizi kesinlikle etkilemiyor.

Hiç yorum yok: