BIY AD

28 Mart 2009 Cumartesi

Kepez Belediye-Galatasaray Cafe Crown




Öyle klasik değerlendirmelerden pek hoşlanmıyorum,buyrun bakın TBL ya da TBF'ye böyle bir değerlendirme için. Benim değinmek istediğim birkaç nokta var.


Galatasaray yönetimi fedekarlık yaptı ve iki iyi oyuncu alındı. Şimdi söyler misiniz bana bu iki oyuncunun ne katkısı var? Bu oyuncular kötü oynuyor demiyorum yanlış anlamayın,gayet de iyiler bence. Ama takım bu katkıyı görebiliyor mu bunu diyorum? Şöyle söyleyim,bu takımda 20 şer dakika oynuyor Tolliver ve Milojevic süreyi paylaşıyor,toplam 20-25 sayı buluyorlar. Acaba Milojevic artı Polat 30-10 olarak paylaşsa süreyi pek birşey değişir mi,hayır. Şimdi bu mantığın yanlış olduğunu biliyorum fakat koç kadroyu iyi kullanabilirse yanlış,yoksa bir değişiklik yok.


Milojevic'e bir parantez açalım,mükemmel oynadı. Aldığı süreyi mükemmel kullandı,bravo ona da.


Bu mağlubiyet Galatasaray Cafe Crown için muhtemeldi,takım olma yolunda olacak bunlar. Çok birşey kaybetmedi sarı-kırmızılılar.


Kepez Belediyesi cephesinden oyuna bakmak gerekirse takımın en önemli iki oyuncusu olarak gözüken Traylor-Fitch ikilisi kadar gözükmese de takımı derleyip toparlayan farklı iki oyuncu var, McLinton ve Barış Güney. Kepez'in galibiyetle kapattığı maçlarda bu ikilinin katkısını mutlaka görüyoruz,istatistikel olarak olmasa da kritik anlarda verdikleri katkıyla takımlarının maçları kazanmasına önemli katkı sağlıyorlar.


Bu galibiyetle onlar da rahat bir nefes aldılar,zira bu hafta da deplasmana gidecekler. Önümüzdeki 6 maçın 3 ünü aldıkları takdirde lig de kalacaklar sanırım.

Hiç yorum yok: