BIY AD

21 Mart 2009 Cumartesi

Boşa Koymadık O Resmi(87-78)


Türk Telekom Fenerbahçe Ülker'i 87-78 mağlup ederek hem ikincilik yarışında önemli bir avantaj elde etti,hem de olası bir play-off serisine 1-0 geriden başlama dezavantajını bertaraf etmiş oldu.


Maçla ilgili çok derin konuşmak istemiyorum,daha genel birşeyler karalayacağım. Fenerbahçe Ülker'de bir takım sorunlar var,bu belli. Bunlardan en önemlisi(bana göre) Gricek'in gelişinden sonra Emir Preldzic ve Devin Smith'in inanılmaz bir düşüş göstermesi. Gricek dönene kadar harika performanslar sergileyen bu ikilinin düşüşü takım için son derece kötü. Sezon başında triple-double yaptı yapacak dediğimiz adamın şimdiki haline bakın(Emir Preldzic)... Bunun yanında Gricek gelene kadar takımın belki de en önemli skoreri olan adamın haline bakın. Bu noktada yanlış anlaşılmak istemiyorum,Gricek'i suçlamıyorum onda bir sorun yok zaten bana göre. Bu oyuncular Gricek''in ağırlığı altında eziliyor baba,bu kadar. Gricek'in performansı ile ileride detaylı bir yazı yazmayı planlıyorum,şimdilik dursun onun için...


Bunun yanında Ömer Aşık döndü bugün,geçmiş olsunlarımızı iletelim kendisine de...


Beşiktaş Cola-Turka Daçka'yı rahat bir biçimde geçti günün bir diğer maçında. Mehmet Yağmur'a büyük tebrikler,son derece iyi bir oyun ortaya koydu. Soner Şentürk istatistik kağıdında iyi gözükse de son bir dakikada 8 sayı attı nerdeyse,yanıltmasın sizi... :)

Hiç yorum yok: