BIY AD

13 Nisan 2009 Pazartesi

Antalya'da Son Gün




Eveet,nihayet dönebildik, aynen devam. Dönmeden önce de Antalya'da güzel bir maç seyrettim ama sonu ne yazıkki pek hoş değildi. Az sonra yazacaklarımı Salsa'da yorum kısmına yazmıştım,şimdi de yukarıdaki resimle birlikte kendisinin de müsaadesiyle alıyorum.

"Maça iyi giren Karşıyaka idi,klasik işte içeri penetre Hakan'dan sonra da dışarı ya da içeri bir pas ve basket. İkinci yarı Hakan tökezledi,takım da tökezledi. Ama Gerald Brown'a parantez açalım çok iyi idi. Diğer Gerald(Fitch) yine 30 attı da her top elinde olursa şut bulursa atar olmadı pas verirse zaten olacağı bu ne olacak ki?

Kavgaya gelelim. Ben Selçuk Üniversitesi formamla KSK tribününde(5 taraftarları vardı) izledim maçı.. :) Son periyotta sn.hakemler özellikle de Keseratar maçı bilerek verdiler dedirtecekler neredeyse. Öyle olunca da KSK li bazı yöneticiler bağırıp çağırdı zaten maç boyu.

Neyse, maçın en sonunda Ömer düzgün bir üçlük attı,girmedi ve de sürenin bitmediği yüzde bir milyar, Leon ribaundu aldı üzerine biri fırladı hakemler maçı bitirdi,hem de(hangisi bilmiyorum o keşmekeşte) birisi faul çaldı.Sonrasında Ayhan Hoca falan da kotu bir şekilde gitti hakemlerin üzerine. Maç içerisinde Leon Williams ve Mike Benton Traktör dahil tüm Kepezlileri'n tabiri caizse beynine vermişti,Fitch de Leon tarafından mükemmelce bloklanmıştı. O bloğun ardından Leon başını sıvazlamıştı Fitch'in,Fitch birşey yapmamıştı. Acısını çıkarırcasına o da Gerald Brown un başını sıvazladı,bişey yok ortalıkta Levent Bilgin denen her maçta problem çıkartan çirkef herif(burdaki Selçuk maçında da burnu kırık İlker Abinin burnuna bile bile vücudu ile vurmuştu) yine yaptı yapacağını,sinirler gerildi Gerald patlattı bi tane,ardından karıştı ortalık. Yöneticiler sahaya indi kavgaya dahil oluyorlardı neredeyse bildiğin yumruklarla. Sonra Ed ve Traktör de olaya dahil oldu,soyunma odasına giriyordu zaten özellikle Edmund polisler büyüük bir faciayı önlediler,8-10 tanesi durdu önüne hemen çıkardılar. Yanımdaki KSK taraftarları da çirkeflik nedir gösterdiler yani. Öyle bir anda sahaya pet şişe mi atılır be? Oyuncuların falan kafaya patladı daha da sinirlendi KSK li oyuncular(bi de ksk li birinin kafaya geldi). Polisler de heriflerden bir ikisine bir iki cop vurdu haklı olarak. Sonra beni de çıkardılar bi foto bile alamadan."

Ayhan Hoca ile de maçla ilgili biraz konuşma imkanı bulduk,kendisi Kepez gibi taraftar manasında ne olduğu belli olmayan bir takımın bile basketbolu iyi bilen seyircisi olmasına karşın Karşıyaka'da normal maçlara 300 taraftar gelmesinden şikayet ediyor. Karşıyaka taraftarı(hepsi değil tabii) sağa sola sallamaktan biraz da kendi işlerine baksalar iyi olacak gibime geliyor benim de.

Yukarıdaki resimlerden Ed ve Traktör'ün başrolde olmayanının sağ üstünde elinde Selçuk Üniversitesi forması olan kişi de ben oluyorum...

2 yorum:

aea dedi ki...

Evet gördüm seni :P

Alperen dedi ki...

:)

Her yerde Selçuk'un peşindeyiz... :D