BIY AD

30 Nisan 2009 Perşembe

King Solomon'dan İlginç Açıklamalar

NBA'de sezonu son sırada tamamlayan Sacramento Kings'te istediği şansı bulamayan ve tekrar Fenerbahçe Ülker forması giymeye başlayan Willie "The King" Solomon'dan NTVSpor'a ilginç açıklamalar geldi..

Bir süredir adı Türk Milli takımı ile de anılan başarılı guard; "Şu anda herşeyimle lige konsantre oldum. Ama Türkiye Milli Takımı'nda oynamak benim için çok önemli bir tecrübe olur. Şu ana kadar kimseyle konuşmadım. Ancak teklif gelirse ailemle oturup konuşurum. Kulübün görüşünü alır bunu değerlendiririm. O düzeyde mücadele etmek benim için önemli bir deneyim olur" dedi.

Yıldız oyuncunun bu demecinin aksine kulislerde konuşulanlar ise; Turgay Demirel'in bu oyuncunun ülkemizdeki sicilinin pek parlak olmadığını ve tuvalet ihtiyacını bir ticari taksinin kaportasında gidermesinin halen unutulmadığını bildiği için Solomon'ı veto ettiği, yerine ise Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin başarılı guardı Chris Lofton'ın düşünüldüğü yönünde..

Röportajın geri kalanında; kendisiyle ABD'de olduğu dönemde bir çok takımın ilgilendiğini ancak Fenerbahçe'yi tercih ettiğini de belirten Solomon, "Bana Galatasaray'dan teklif gelse dahi bunu kabul etmem. Ben Fenerbahçe'de oynuyorum. Galatasaray ya da Beşiktaş forması giymem. Türkiye'den bazı teklifler oldu ama Fenerbahçe dışında bir takımda oynayacağıma başka bir ülkeye giderim" diye konuştu..

Hiç yorum yok: