BIY AD

23 Nisan 2009 Perşembe

Graves Kılıcını Çekti

Galatasaray Cafe Crown'ın en skorer ismi olan Antonio Dapries Graves'ten 24 Nisan Cuma günü oynanacak Fenerbahçe Ülker derbisi öncesinde oldukça iddialı açıklamalar geldi..

Kulübün resmi sitesine açıklamalar yapan 24 yaşındaki genç skorer, Fenerbahçe Ülker derbisinin tarihsel kökeni nedeniyle Beko Basketbol Ligi’ndeki en heyecanlı maç olduğunu söyledi ve “Sezonun ilk yarısındaki maçı kazanarak gösterdik ki Fenerbahçe Ülker’i her zaman yenebiliriz" dedi. “Hepimiz bu maç için hazır ve heyecanlıyız” diyen başarılı guard, Galatasaray taraftarının salonda yer alamayacağı için üzüldüğünü ama bunun kendileri için fazla bir dezavantaj yaratmayacağını vurgularken, “Bizi televizyondan da olsa izlediklerini biliyor olacağız. Onlar için tüm kalbimizle oynayacağız” dedi.

Fenerbahçe Ülker’e dönen Willie Solomon’ın ünlü bir oyuncu olduğunu ve yarın oyun kurucu olması halinde ilk kez Solomon’ı tutacağını belirten Antonio Graves, “Kendisini birkaç kez NBA’de izledim ama hakkında fazla bir şey bilmiyorum. Avrupa kariyeri çok iyi. Büyük bir oyuncu. Ama ben de büyük bir oyuncuyum ve benim takımım daha iyi. Oyuncularımızın kalitesi daha yüksek. Bu derbiyi kazanacağımıza inanıyorum. Ligin en zevkli maçı olacak.” diyerek sözlerini noktaladı..

Hiç yorum yok: