BIY AD

3 Nisan 2009 Cuma

Adımız Çıkmış 9'a


Blog'un takipçileri bilir biraz patavatsız olduğumu, bu patavatsızlıklarımdan birisini de Antalya Büyükşehir Belediyesi takım baş antrenörü,güzel insan Altar Tunçkol'a karşı yapmıştım; o hatama şimdi daha çok yanıyorum. Ah be Altar Hocam ne yaptın,o gün o meseleyi tatlıya bağlamıştık halbuki.

Kendisi benden bahsetmiş Yücel Platin'e,idmanınızı seyredebilir miyim dedim önce evet dedi,hemen sonrasında bana "Senin kim olduğunu biliyorum,evet evet sen Altar Hoca'yı kızdıran o kişisin,streching den sonra idmanı takip edemezsin.",demesin mi? Espiri ile karışık olarak da söylense bu sözler beni üzdü tabii. Neyse,sonradan elimdeki kalem kağıdı bırakmam şartı ile beni salonda tuttu kendisi sağolsun;hatta bir röportaj bile yapacağız kendisi ile yarın. Sorusu olan bu başlığın altına yazabilir,sonuçta geç haber verdim size özür dilerim.

Bunun yanında telefon-internet aracılığı ile görüştüğümüz Evren Abi'nin sadece sanalda değil,gerçekte de çok iyi bir insan olduğunu görebilmek bizi çok mutlu etti.

Takım içi dayanışma ve arkadaşlık da çok üst düzey belirtelim, o Fobbs cüssesinin tam tersi ne tatlı şeymiş yahu... :)

Büyük gün yarın... :)))
Not: Röportajı NBATURKA sitesi adına yapıyorum,üyesi olduğum ekip adına yani...

Hiç yorum yok: