BIY AD

14 Mayıs 2009 Perşembe

"Düşmeyi İptal Ettirebilir Miyiz?"



Bugün Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Sn.Tahir Akyürek'in huzurunda kabul edildik. Biraz farklı konularla ,çağırılma nedenimizle, alakalı olarak konuşulduktan sonra Konya'da yaşayan bir basketbolsever olarak konuyu basketbola, Konya'nın ligden düşen takımı Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi'ne getirmek ihtiyacı hissettim . Takımın ligden düşmesinin Konya ili için pek de iyi olmadığını, böylesine yüksek potansiyele sahip bir şehrin bu ligde kesinlikle bir takımının bulunmasının gerektiğini, takımın ligde kalmasının sadece Konya'ya değil Türk Basketbolu'na da çok şeyler katacağını dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım. Bunun yanında şu anda takımın kapanma tehlikesi ile karşı karşıya olduğunu,hatta büyük ihtimalle kapanacağını ve de bu durumun Konya'ya olan olumsuz yansımalarını da anlatmaya çalıştım. Bunu yaparken karşı tarafa geçmişte takıma sağlanan büyük destekle(!) ilgili de ince bir mesaj vermeyi ihmal etmedim. Öncelikle biraz bozuldu kendileri, sonrasında " Bilmiyorum,ligden düşmeyi iptal ettirme gibi birşey mümkün olabilir mi ama... " şeklinde bir cevap verdiler. Amatör branşlara destek vermeleriyle alakalı olarak önlerinde engeller bulunduğundan, ama gerekeni yaptıklarından ve takıma verdikleri desteğin niteliğinden bahsettiler. Çok fazla açmak istemiyorum ama ben o desteği pek fazla göremedim niyeyse(niteliği söylenen desteği). Yazın hergün kulüpteydim, sezon içerisinde de haftada iki-üç kez kapısını aşındırdığım yerde ben bu desteği görememişsem, bırakın görmeyi bu konu ile alakalı olarak hiçbir sohbete rastlamamışsam, bilakis sayın başkanın söylediklerinin tersi yönde konuşulanlara şahitlik etmişsem bu noktada fesini önüne alıp da düşünmesi gereken kişi ben değilim sanırım.

Konya'da sevilen bir insan Tahir Akyürek, yapmış olduğu hizmetler sayesinde sevilen bir insan tabii. Ben de kendisini takdir eden insanlardan bir tanesiyim genel manada, belediye başkanlığının sadece yol yapmak,park yapmak olmadığı bilen ve insanlara hizmet etmeyi çok seven bir insan zat-ı alileri. Ancak basketbolla alakalı olarak beni üzen çalışmaları oluyor ne yazıkki. Selçuklu Belediyesi Spor Salonu yapıldı, şimdi yeni bir salon gündemde, ben sorarım şu yeni salonu yapacağınıza Selçuk Belediyesi Spor Salonu'nu daha yüksek bir kapasiteyle yapsaydınız ne olurdu? Belediyelerimizin değerli paracıkları boşa gitmezdi sadece. Bunun yanında bugünkü sohbetten basketbola uzak bir insan olduğunuzu anladım,halbuki Konyaspor'a verdiğiniz desteği Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi'ne verseydiniz belki de Konya'nın sporda Avrupa platformunda temsil edilmesini sağlayacaktınız.

Gelelim sadede, sohbetten aklımda kalan mı? Bkz. Yazının Başlığı.

Hiç yorum yok: