BIY AD

16 Mayıs 2009 Cumartesi

Şablon Değişikliği ve Genel Bir Değerlendirme

Daha önceki temamızla alakalı olarak şikayetler alıyorduk. Genel manada insanın gözünü yorduğundan şikayet ediliyordu. Biz de daha light olan bu temaya geçiş yapalım dedik. Bu tür değişiklikler çok da hoş değil elbette,farkındayız fakat sizlerin görüşleri de önemli. Bu şablon değişikliği mesajı ile birlikte bugüne kadar yapıp ettiklerimizden de genel manada bahsedelim istiyorum ben.

Bir arkadaşım önermişti blog yazmamı. İlk olarak pek sıcak bakmamıştım, gelip geçici bir heves olacağından korkmuştum ne yalan söyleyim. Hatta blogu açtıktan sonra bir süre kendi blogumda yazmayıp o arkadaşımın bloguna takılmıştım. Sınır Tanımayan Blog'dan bahsediyorum o arkadaşım derken. O blogda birkaç yazı yazıp, bu işin zevkini yakaladığım zaman kendi blogumu artık faaliyete geçirmem gerektiğine karar verdim. Bunu yaparken de beni en fazla etkileyen olaylardan bir tanesi o sıralar henüz kendisi ile tanışma şerefine nail olamadığım abim, Salsa Anıl'ın blogundaki güzel gelişmeler olmuştu. Ben de bu işi yaparım deyip çıktım yola. Sonrasında Ferhat Abi'ye teklifte bulundum, blogu birlikte götürelim dedim. Hay hay dedi, o da katıldı bana sağolsun.

Aradan iki buçuk ay geçti sanırım,şöyle bir bakıyorum da çok fazla hakkını verememişim buranın kendi adıma. Bunda son 50 gecenin sadece 15 inde kendi yatağımda uyumuş olmamın da etkisi var sanırım. Bu hafta sonu Ankara'ya gitmeyince Ankara'daki tanıdıklarım takılmaya başladılar,üç gün gecikiyorsun hayırdır birşey mi oldu gibilerinden. Haklı adamlar son üç hafta sonu kimi zaman öncesiyle kimi zaman da sonrasıyla beraber Ankara'da idik. Bu hafta sonu da İzmir'e gitmemiz gerekli idi, dedim ki ben de derman kalmadı, gidemem. Zar zor ikna olmuştum ki gitmeye o iş iptal oldu, ben de burada kaldım. Zannetmeyin ki rahat ediyorum, perşembe yine ayrılıyorum Konya'dan... Ferhat Abi'yi ziyaret edeceğiz bakalım, hayırlısı. :)

Yukarıdaki fakir edebiyatında da anlatmaya çalıştım hedeflerimizin bir kısmını niye gerçekleştiremediğimizi. Ben isterim ki her TBL maçını arkasından şöyle güzel bir yorum yapayım iki-üç paragraf da olsa. Yahut iki haftada bir yeni bir genç yetenekler yazı dizisini güncelleyim , yeni yazı dizileri ekleyelim, analizler ağırlıkta olsun falan filan. Bu sıralar hedef tecrübe kazanmak diyebilirim zaten. Öte yandan yaptıklarımıza farklı bir açıdan baktığımızda da kendimizi başarılı buluyorum. Aynı tarihlerde açıldığımız, bizden dört-beş kat daha fazla güncelleme yapan bloglara bakıyorum da... Bu da iyi şeyler de yaptığımızın göstergesi sanırm, öyle çok fazla tanıtım derdimiz de olmadı üstelik.

Hasılı, eksiklerimiz de iyi yaptığımız işlerimiz de oldu bugüne kadar. Basketbol sevgimizi ifade etmek için çıktığımız bu yolda hatalarımızı mazur görmenizi diliyoruz. Umarım gelecek günlerde daha iyiye hep birlikte ulaşabiliriz. Her ne kadar Bench'in Arkası'ndan bizi kovsalar da gerçek hayatta,biz de Bench'in İçerisinden alırız bilgileri ve size ulaştırırız,ne farkeder. :)

3 yorum:

Sheed dedi ki...

yeni şablon daha okuyucu dostu olmuş..

devam edin efendim, bu blog er ya da geç okuyucusunu bulur.. salsa'nın ilk günlerini hatırlıyorum, anıl gelen 1 yoruma, 3 yorumla cevap verirdi.. şimdi yüzümüze bakmıyor =P okuyorsa selam olsun, çok büyük iş başardı..

keep on bloggin'

saygılar..

Alperen dedi ki...

Sheed,

Öncelikle teşekkürler. Sonrasında sürekli saygı duyduğum bir kişisin,belki nikinden dolayıdır. Ciddi bir Pistonum'dur övünmek gibi olmasın.

Öte yandan, ben henüz Lise 3. sınıf öğrencisiyim,bu blogu açarkenki tereddütlerimden bir tanesi de 4. sınıfta bloga ara vermek zorunda olacak olmamdı. Ama şu anda içim rahat,ben olmadığım zaman da bu işi götürebilecek,bu meseleyi kendi meselesi yapmış bir insanla birlikte çalışıyorum. Blogumuzda çok fazla yeni yazar olsun istemiyorum, ama bir taraftan da önümüzdeki seneyi düşünmek zorundayız. Bunun için yine bize pek benzemeyen,basketbol bilgisi üst düzeyde iki insanla irtibat halindeyiz. Teklifimizi kabul ettiler sağ olsunlar. Umarım 2010 senesinde kendisini kabul ettirmiş bir blog olacağız, uzun vadeli düşünüyorum,hedefim şahsım adına bu.

Sheed dedi ki...

hahahah, nedir bu basketbol camiasındaki 2010 sevdası, anlamıyorum :)

sheed aslında rasheed ile alakalı değil, ama billups sebebiyle o kadroya sempati duyardım..

umarım uzun ömürlü olursunuz, biz de tadını çıkarırız ne diyelim..