BIY AD

13 Mayıs 2009 Çarşamba

Umut Parçacıkları


Bu hafta sonu her ne kadar size belirtmesem de Türk Telekom-Galatasaray Cafe Crown mücadelesini yerinde seyretme imkanı buldum. İşin gerçeği beklemediğim bir mücadele sergiledi sarı-kırmızılı formayı taşıyan oyuncular. Maçı Koray Mincinozlu'nun hataları ile kaybettiler ama gelecek adına ümit verdiler. Murat Kaya böyle katkı yapmayı sürdürürse, Tufan eski Tufan olabilirse,ki bu yönde bizi ümitlendiren bir basketi vardı kendisinin, Galatasaray Cafe Crown'un sahip olduğu geniş kadro belki daha iyi işleyebilir. Benim şahsi önerilerim var Galatasaray Cafe Crownla ilgili olarak,çok vaktim yok ama;öyleyse kısaca madde madde belirteyim önerilerimi,kim dinleyecek orası muamma ama olsun:

-Dejan Milojevic bu takımın bir numaralı pota altı oyuncusu olsun.

-Cemal Nalga kadroya dahil olsun(bu hafta kadroda yoktu,sakatım dedi bana ama gözleri de yersen Alperencim diyordu).

-Atkins takımın oyun kurucusu olarak kabul edilsin,Cüneyt oyun kurmasın. :)

-Antonio Graves'in kim olduğu unutulmasın.

-Koray Hoca maç içerisinde ısınmış oyuncusunu kenara almasın.

-Koç sene sonuna kadar Aziz Bekir olsun.( Maç çıkışı bir Galatasaray taraftarı 'Aziz Bekir oleyyy' şeklinde yapmış olduğu Koray Mincinozlu'ya duyurabilmişti,Koray Hoca da pek bir bozulmuştu işin gerçeği. Artık kimse o Galatasaray Cafe Crown taraftarı...) :)

Hiç yorum yok: